27 Aralık 2014 Cumartesi

Sorunsuz Pantolon Kalıbı



HEM KLASİK HEM SPOR KULLANILABİLECEK 
PANTOLON KALIBI

Bugün size bir pantolon kalıbından bahsedeceğim. Bu pantolon kalıbını 4 yıldan beri elliye yakın farklı bedenlere diktim. Kesinlikle sorun çıkarmayan memnun kalabileceğiniz bir pantolon. Benim önereceğim kalıp aslında spor dikişleri, cebi olan bir kalıp. Ama isterseniz ön ve arka cepleri iptal edip spor dikişleri yapmazsanız klasik pantolana dönüşüyor.   Kalıbım Burada dergisi Nisan 2010 model 120

burda dergisi pantolon kalıbı




Üstten tüm bedeni saran altta sadece diz kapağından itibaren hafif genişleyen boru dar paça, günümüz pantolon modellerine uyan bir kalıp. 

burda dergisi pantolon kalıbı

Gördüğünüz gibi parçası bol ama sorunsuz olunca inanın dikmek için başka bir kalıp aramıyacağınıza eminim. Normalde kalıp 42 bedene kadar. Ben 46 bedene kadar genişlettim bütün bedenleri her çeşit kumaşla uyguladım. Artık hanımlar bedeninizde biçme zamanı. 

Gününüz aydın, sevdiklerinizle beraber huzurlu bir hafta sonu diliyorum. Sevgilerimle...



18 yorum:

  1. Burda dergisinin bazı kalıpları hayret edilecek derecede düzgün çıkıyor. Bende böyle bir kalıbı baz alıp birçok pantolon dikmiştim. Böyle sorunsuz kalıpları blogda paylaşmak çok iyi oluyor Şebnem hanım. İnsanları boş yere eziyetten ve zaman kaybından kurtarmak çok güzel. Bende elimden geldiğince sorunsuz kalıpları paylaşıyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Amacım sorunsuz dikişler yapabilmek adına küçük de olsa katkıda bulunabilmek. Sadece yaptığımız dikişler değil teknik ve modelde yapılabilecek değişikliklerle farklı bakış açısı sunabilmek. Bu şekilde birbirimize yardımcı olabilirsek ne mutlu bize. Sizde aynı fikirde olduğunuz için çok memnunum. Yeni yayınlarda kavuşmak ümidiyle. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bunu paylaştıgınız gercekten çok iyi oldu böyle bir kalıba ihtiyacım vardı ama bu sayıyı bulabilirmiyim bilmiyorum Konyada her istedigimi bulamıyorum yanlız elimdeki dergilere de bir göz atayım. aynı kalıptan farklı dergilerde bulundugu da oluyor tesekkurler paylastıgnz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yardımcı olabilirse ne mutlu bana. Bu aralar eşimin ameliyatı dolayısıyla yoğunum. Müsait bir zamanda kalıbı scan edip mail adresinize gönderebilirim. Sevgiler...

      Sil
  4. takipteyim sizi bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Bende sizi takipteyim. Yeni yayınlarda görüşmek üzere. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Pantolon kalıbının hem spor hem de klasik olarak uygulanabilmesi çok güzel. Her zevke hitap edebilir bu şekilde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden başka bir kalıp kullanmak içimden gelmiyor bir türlü:)))

      Sil
  7. Merhaba öncelikle teşekkürler. Kalıp düşük bel gibi duruyor acaba öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, rica ederim. Düşük bel değil o yüzden vazgeçilmezim.

      Sil
  8. Bu sayıyı aramalarıma rağmen bulamadım maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Burda Styl kalıpları genelde tekrarlıyor. birkaç gün içinde tarama yapıp tekrar yazarım. Aynı kalıp 2010 sonrasında başka nerede var diye. Sevgiler...

      Sil
    2. Merhabalar, Burda Styl kalıpları genelde tekrarlıyor. birkaç gün içinde tarama yapıp tekrar yazarım. Aynı kalıp 2010 sonrasında başka nerede var diye. Sevgiler...

      Sil
  9. İlginiz için çok teşekkür ederim...
    sorunsuz kalıp bulabilmek zor, eğer 2010 sonrası tekrar yayınlanmışsa çok işime yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2010 sonrası elimde olanları kontrol ettim bulamadım maalesef... Elimde olmayan sayılarında çıkmış olabilir... Eski burda dergileri satan pek çok firma var isterseniz oradan temin edebilirsiniz... Elimde bir sürü pantolon kalıbı var ama ben bu kalıptan vazgeçemiyorum... Bu hafta üç tane daha diktim... Hiç bir kalıbın duruşunu bunun kadar beğenemiyorum... Spor bir kesim olduğu için spor dikişleri iptal ettiğinizde klasik pantolon oluyor... Kot yada kanvas türü spor dikişleri ile beraber diktiğinizde hazır gibi duruşu var...

      Sil
  10. Bahsettiğiniz Nisan 2010 sayılı 120 numaralı pantolon kalıbını bana da ulaştırabilirseniz sevinirim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi sitelerinden yada doğan yayın grubunda burda dergisi eski sayılarını alabiliyorsunuz... Telefon ederek yada mail ile... Benim gönderebilmem mümkün değil... Sadece tavsiye edebiliyorum...:(((

      Sil
  11. Dergiyi gittigidiyor.com sitesinden buldum ama 46 bedene genişletmem gerekiyor. Kalıp büyütme aşamasında dikkat etmem gereken noktalar neler ve sakın bu hatayı yapmayın dediğiniz özel bir durum var mı?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...