31 Aralık 2014 Çarşamba

PRATİK KALIP KULLANIMI


PRATİK KALIP ÇIKARMA YÖNTEMİ

Bu seneki son yazım . Gelecek sene Yüce Rabbi'min izni ile çok daha bereketli yayınlarda buluşmak nasip olur inşallah.
 Çok kısa süredir yayın yapmama karşın ilgi alakanız için hepinize çok teşekkür ediyorum. Yayınlarımda beğenilerinizi yorumlarınızı benden eksik etmediniz. Ben sizlerin yayınları sayesinde hayatıma renk, meşguliyetlerime bir yenisi daha eklenmiş oldu.  Blog açmaya karar verdiğimde bu işin zorluğunu tahmin edebiliyordum. Ama en çok fotoğraf kısmında zorlanacağımı tahmin etmiyordum. Yazı yazmak  anlatabilmek işin en zevkli kısmı. Sırf fotoğraf yüzünden yayınlayamadığım o kadar çok proje var ki. İnşallah Gelecek yıl fotoğraf olayını çözüp sizlerle, çok daha sık görüşebilme imkanı bulabileceğim. Gelelim Pratik kalıp kullanımına. Eyer etrafınıza farklı bedenlerde elbise dikiyorsanız önerim oldukça işinize yarayabilir. Bu fikir bende 4 yıl önce gittiğim dikiş kursunda aklıma geldi. Bir arkadaşımız güzel bir elbise diktiğinde  örneğin ''bendeki kalıp 40 beden den çıkardım'' deyince beğenen arkadaşlarımız kendi bedenlerini tekrar çıkarmak zorunda kalıyorlardı. Bende aşağıdaki resimdeki gibi çıkarmaya başladım.

kalıp çıkarma yöntemleri



Bu resimdeki kalıp aslında 42 bedene kadar ben bunu 46 bedene kadar genişlettim. Pens yerlerini bedenlere göre işaretleyip çizdim. Böylece hangi bedenden olursa olsun artık bu kalıbı herkese rahatlıkla dikebiliyorum.
Kalıbı kumaşa karbon kağıdını ruletle bastırarak her iki tarafa geçiriyorum. Kalıp israfı yok. Bir daha aynı kalıp için kafa yormak yok. Sınıfça artık bu şekilde hepimiz uygular olduk. 

Gelecek yılın ülkemiz, hepimiz için hayırlara vesile olamasını diliyorum. 
Tüm insanlığın huzurlu, mutlu, zulmün sona ereceği yeni bir yıl temenni ediyorum. 
Yüce Rabbim yüreğinizdeki tüm dileklerinizi kabul eylesin. Gelecek yıl kavuşmak ümidiyle.

 Allah'ü Teala'ya emanet olun.



6 yorum:

  1. Ne yalan soyleyeyim hic aklima gelmedi boyle birşey yapmak..Benim gibi dışarıya dikis diken biri icin inanilmaz faydali bir fikir oldu;)) Su redim konusu beni de cok zorluyor.Neler eskittim paylasamadan; (..Cok sevgilerr size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydam olabildiyse ne mutlu canım.Çok sevindim. Resim olayını çözüp bol paylaşımlar hepimiz için. Sevgiler...

      Sil
    2. Faydam olabildiyse ne mutlu canım.Çok sevindim. Resim olayını çözüp bol paylaşımlar hepimiz için. Sevgiler...

      Sil
  2. maasallah ne kadar guzel bilgiler paylaşıyorsun tebrikler ����������������

    YanıtlaSil
  3. Bloğuma hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim. sizi ziyarete geldim sizin sayfanızda da çok değerli bilgiler var. Çok beğendim ve hemen izlemeye aldım. Birbirlerimize katacağımız çok şeyler var. Paylaştıkça bilgilerimiz artacak tazelenecek ne güzel. Katkınız için tekrar teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bloğuma hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim. sizi ziyarete geldim sizin sayfanızda da çok değerli bilgiler var. Çok beğendim ve hemen izlemeye aldım. Birbirlerimize katacağımız çok şeyler var. Paylaştıkça bilgilerimiz artacak tazelenecek ne güzel. Katkınız için tekrar teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...